Femeile, o glumă

ChowderComedyGold

Ştiu că umorul e subiectiv, dar cât de mult poţi să râzi la glume pentru copii de clasa a şaptea, care atunci când aud cuvântul sex mai au puţin şi explodează? Şi doar pentru că ceva e „subiectiv”, nu înseamnă că poţi folosi asta ca scuză ori de câte ori ţi-ai lăsat simţul umorului acasă. Dacă glumele tale sunt mai expirate decât pungile alea de chipsuri tocmai din spatele raftului, mai bine lasă-le acolo.

Avem iUmor, avem iSerial, dar nu avem iGlumedeRahat. Ăla ar fi un show unde toate persoanele din grupul ăsta ar avea parte de succesul pe care şi-l doresc şi pe care cred c-o să-l aibă pe bune. „Sînt un star, sînt un drac balţat şî mă catî iocu’ pi la poartă”, Carmen Tănase, god bless you. Doar pentru că o feministă, ipocrită, hoaţă şi cu mai multe frustrări decât o gravidă în lumea a şaptea ca Amy Schumer a avut succes, nu înseamnă că glumele tale cu moldoveni o să te ducă prea departe. A da, mai e şi grasă, nu că ar conta, dar simţeam că nu sunt destule insulte, iar una despre aspectul fizic ar pune un zâmbet pe faţa cititorilor. Pentru că da, glumele cu graşi încă sunt amuzante. Şi care e treaba cu femeile? De ce au toate impresia că glumele despre cât de larg e vaginul lor şi cât de singure sunt chiar amuză pe cineva? Vorba aia, ştie mă-ta ce faci pe net? Dacă tot vrei să faci glume puerile, trebuie să arăţi că dincolo de glumele tale cu unguri şi holocaust se regăseşte o persoană inteligentă.

Adevărata mea problemă e cu femeile comedianţi în general, Amy Schumer e doar un exemplu mai mare (Hah!). „Femeile sunt, de la natură, mai puţin amuzante decât bărbaţii”. Feminista din mine spune că e o prostie, dar realitatea se pare că-mi dovedeşte inversul. Nu spun acum că toţi bărbaţii sunt amuzanţi, sunt şi mulţi cu glume seci, şi nu din alea faine. Ca să nu mă atace toţi hipsterii deşi cam vreau asta, am să aduc exemple de la noi ţară. Femei, aşa, de profesie comediant nu prea sunt. Îmi amintesc totuşi de Patricia Nedelea, mi se părea amuzantă când aveam 16 ani, parcă. În rest, din ce-am văzut pe la gagicile de la emisunea „iUmor”, una mişto de altfel, toate parcă merg pe acelaşi tipar. Râzi odată, de două ori, dar parcă a treia oară singurul lucru amuzant e să le văd cum încearcă.

M-am uitat la atâtea numere proaste, că am reuşit să fac o listă cu tipurile de glume întâlnite la femei. Sunt din alea la care parcă tot mai schţezi un zâmbet.

  1. (aware) self deprication: ştiu că sunt grasă, ştiu că am ţâţe mici, ştiu că sunt isterică, ştiu că nu mă ia nimeni de nevastă, ştiu că nu-s în stare să ţin linia dreaptă nici măcar pe autostradă,

  2. ce greu e să fii femeie: menstruaţie, naştere, epilare, trebuie să machiez mereu la prima întâlnire

  3. voi bărbaţii, în schimb noi femeiele (aici sunt glumele alea egoiste): eu trebuie să spăl mereu vasele, eu trebuie să fac mâncare, tu vii acasă şi te aşezi ca prostul pe fotoliu după care mai ai pretenţia să ne şi futem

  4. glumele despre blowjoburi: da, facem şi din astea, da’ n-o să recunoaştem niciodată asta în faţa voastră că doar nu vrem să părem curve

După toate astea, vreţi audienţă, dar mai amuzante sunt ştirile de la ora cinci decât toată vorbăria voastră. Nu încerc să dau sfaturi, glumele mele sunt amuzante numai pentru mine şi uneori se întâmplă să râdă şi alţii la ele. Chiar şi aşa, când o să vedeţi că publicul vostru e format doar din copii şi persoane cu IQ din ăla negativ, să nu fiţi surprinse. Nu vrem un alt Jessie de la 402 care vine cu ruj la test de machiaj.

del.
One response to “Femeile, o glumă

  1. După mine, iumordecacat e o jerpelită de emisiune.
    De când a apărut această emisiune, toţi se cred comendianti, dar toţi, delia, cheloo şi bendeac. Ăştia n-au haz, prostul ăla de bendeac la o glumă cu pulă, pizdă, muie, râde juma de oră.Nu mai zic de comentatorii ăia 2. Hienă şi un magician dat afară în semifinală de la RAT-ROMÂNII AU TALENT. Doar nu era să zic RATB. Niciunul din ei nu au vreo treaba cu comedia, dar niciunul. Prin magie faci spectacol, nu râs. Nu e clovn sau atlceva.
    Din păcate, mai nou, primeşti notificare pe yt de la iumor fără a fi măcar abonat, ţăranul prost nu a auzit de standup comedy de calitate şi se uită la rahaturile alea cu clickbait.
    Am stat şi eu să mă uit de vreo 2-3 ori la emisiune, aproape toată, e ceva chinuială să poţi măcar să te uiţi la jumătate
    Acum toţi proştii se duc la emisiunea asta crezând că sunt haioşi, şi ce-i cel mai naşpa e că acel juriu chiar îi susţine. Cu Public de persoane de 15-16 ani puşi să bată din palme şi cu un juriu cu râsete false, iese toată treaba.
    Ceea ce mă supără cel mai tare este că acele videouri puse obţin câte 300 000, 500 000, ba chiar 2-3 milioane de vizualizări, la nae nicolae sau ionuţ rusu. Pe când, comedianţii cu showuri de 1-2 ore se chinuie să facă juma-un milion de views.
    Cu părere de rău, sezonul trecut a fost luat de o grasă, cu glume de vaginul ei şi ce ia în gură, şi cu cine, şi în ce fel. Pentru că asta le place la români, şi aici mă refer la partea aia mai needucată care pune mâna pe telefon şi votează(n-am făcut asta în viaţa mea, cu 1-2 euro mai bine donezi decât să-i dai unei vaci ieşite la păscut).Ce le dă tv-ul, asta mănâncă.
    Această vacuță s-a dus la concurs fix cu numărul de standup pe care-l face la clubul99, fix aceleaşi glume, şi nu a fost deloc mirare să şi câştige, chiar dacă e unul dintre cei mai proşti comedianţi de acolo.
    voi bărbaţii, în schimb noi femeiele (aici sunt glumele alea egoiste): eu trebuie să spăl mereu vasele, eu trebuie să fac mâncare, tu vii acasă şi te aşezi că prostul pe fotoliu după care mai ai pretenţia să ne şi futem – asta, sunt sigur că e glumă acelei văcuţe.
    Nu ştiu de ce, în general, femeile care încearcă ”stand-up” trebuie neapărat să şi facă glume numai de pula, muie, futut etc.
    Sunt de părerea că se pot face glume mult mai bune, fără să fie necesare cuvintele astea prin care-şi arată ”frustrarea”.
    E prea de tot să vezi o femeie că vorbeşte mai mult de pula, muie, futut, etc decât un bărbat şi fără sexism aici.
    Femei cu umor, din păcate sunt extrem de rare, nu zic că nu există, or există acolo câteva dar nu se obosesc să între în treaba asta.După mine sunt 2 tipuri de umor, umorul prin glume și cel serios,nu stiu cat de bine o sa ma exprim aici, sunt anumite persoane care sunt serioase dar prin felul ăsta sunt extrem de amuzante.
    Această emisiune probabil că o să o mai ducă mult şi bine, din ce cauza? Din cauza tipurilor de oameni din această frumoasă şi ”educată” ţară.
    Ceaw.

    Liked by 2 people

Leave a Reply

